9 Ocak 2015 Cuma

Hayat Bazen Nesir, Bazen Mısra, Çoğu Zamansa Sevgi...




Bu aralar şiire merakım başladı. Başlıktan da anlayacağınız üzere :) Nasıl oldu bilmiyorum. Normalde günlük yazmaktan yada bir şeyler hakkında kendimce karalamaktan hoşlanan benden bu aralar mısralar dökülür oldu. Eminim saçma salak şeylerdir ama geliyor işte :)

Bu durum şiir okuma isteğimi perçinlemeye başladı. Ezelden beri Orhan Veli hayranıyım. Bugün düşüverdi aklıma birden...

Dedim bir zamanlar kasedi vardı bende nerede acaba? Müşfik Kenter'in sesinden daha bir güzel oluyor dinlemesi... Bir zamanlar kaset dinlerdik sahi :) Sonra aklıma geldi hacılamışladı Bir Garip Orhan Veli'mi. Zaten kaset dinleyecek kaset çalar mı var? Her neredeyse çöpü boylamıştır çoktan... Neyse ki kitabım duruyor hala :)


Bu da en sevdiklerimden...

Eskiler Alıyorum

Eskiler alıyorum
Alıp yıldız yapıyorum
Musiki ruhun gıdasıdır
Musikiye bayılıyorum

Şiir yazıyorum
Şiir yazıp eskiler alıyorum
Eskiler verip Musikiler alıyorum.

Bir de rakı şişesinde balık olsam


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder