18 Eylül 2014 Perşembe

Forever ( Sonsuza Kadar )









Bugün günlerden Cuma. "Yaşasııınnnn!" dediğinizi duyar gibiyim. Her cuma size film tavsiyesi yapıyordum ancak bu sefer ufak bir değişiklik yapayım dedim. Bu sefer izlenesi diziler kuşağımın ilk dizisi sizlerle... Güzel kurgu, güzel efektler, güzel oyuncular ve bunların birlikte olduğu güzel diziler olunca dayanamıyorum, heyecanlanıyorum. :)

Başlamadan bir not : Bu dizileri izlerseniz bir daha yerli dizi izleyemeyebilirsiniz. Boş bakışma sahneleri ile dolu saatler süren dizilerle beraber alınması beyinde reaksiyona hatta hasara yol açabilir. Benden söylemesi... :)


                                                                FOREVER


Tür : Bilim Kurgu / Dram
Ülke : ABD
Oyuncular : Ioan Gruffudd, Alana De La Garza, Lorraine Toussaint, Joel David Moore, Donnie Keshawarz, Barbara Eve Harris, Judd Hirsch, Mackenzie Mauzy, Lee Tergesen

“Benim adım Henry Morgan. Uzun bir hikayem var. Size biraz uçuk gelebilir. Büyük ihtimalle de inanmayacaksınız. Yine de anlatayım size. Çünkü her şeyden önemlisi, çok ama çok vaktim var...”

Dizinin başlangıcını oluşturan bu metin daha en baştan büyük bir merak oluşturuyor izleyicide. Henry Morgan New York City adli tıp biriminde çalışmaktadır. 200 yıldır sonsuzluğunun çaresini arayan Henry her ölümünden sonra hayata suyun içinde, çıplak olarak döner. Konu ölüm ve ölümsüzlük olunca, lanetine çare bulmak için de morgda çalışan Henry'nin yılların birikimi ve tecrübesiyle inanılmaz bir analiz ve gözlem yeteneği vardır. Dizi daha ikinci dakikada ne kadar sürükleyici ve güzel olduğunu belli ediyor zaten. Baş rol oyuncusu Ioan Gruffudd hakkında söylenecek çok şey var ancak onu herkes tanıyordur eminim :) 23 Eylül'de ilk bölümü yayınlanacak olan dizinin henüz pilot bölümü yayınlandı. Eğer şu ara başlamak için yeni bir dizi arıyorsanız tam zamanı. Keyifli seyirler..


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder