31 Aralık 2014 Çarşamba

2015'e Saatler Kala Yeni Yıl İçin Dilediklerim....



Eğer gittiğiniz her Avm'de yılbaşı süslerini, hediyelik eşyaları gördüğünüzde heyecanlanıyorsanız, evin bir köşesine yada duvarına çam ağacınızı kurmuşsanız, yılbaşı akşamını nasıl geçireceğinizi, ne giyeceğinizi, nerde olacağınızı hayal etmekten kendinizi alamıyorsanız ve yeni yıla ait beklentilerinizi düşlüyorsanız o zaman siz de benim gibi 2014'ü çoktan geride bırakıp, yepyeni bir yılın gelişine sevinenlerdensiniz.

İçinde yeni sıfatının geçtiği herşey insanoğlunu heyecanlandırırken yeni yılın heyecanlandırmaması olanaksızdır zaten. Geride bıraktığımız yıla konsantre olursak önümüzdeki yıla ve hedeflediğimiz hayallerimize nasıl konsantre olacağız?

2014 Nasıl Geçti?

Genel anlamda düşündüğümde ben 2014'ü hiç sevmedim.Son zamanları haricinde... Harbiyiyorum ile tanışmama vesile olduğu için Kasım ve Aralık ayına bir de sufleye çok minnettarım :) Aralık ayına damgasını vuran Black Sunday Sale ve İstanbul Coffee Festivali de bu senin en güzel olaylarıydı bence... 

Ama gerek insanoğlu, gerek ülkemiz adına ve kendi adıma hayal kırıklığı bol olan bir seneydi!


Herkesin olduğu gibi benimde 2015'ten beklentilerim var :)


Öncelikle dün yağan kar yağışı yetmedi bu yüzden 2015 senden karlı günler bekliyorum :)

Şehir Tiyatrolarının, Devlet Kütüphanelerinin ve yeşilin her tonunun ülkemde yaygınlaşmasını diliyorum.

Tv kanallarında yayınlanan programların daha seçkin, insanı yobazlaştırmayan, suça teşvik etmeyen, daha çok hoşgörü, tevazu, bilgi, görgü, insanlık aşılayan programlar olmasını diliyorum.

İnsanların kendi iç huzurlanı bulmalarını ve daha mutlu olmalarını diliyorum.

Ticari kurumların vizyonlarının sadece dış müşterilerini değil iç müşterilerini(çalışanları) de gerçekten önemsediği, sosyal aktivite adı altında göstermelik zorunlu eğlenceler haricinde iç müşterilerinin gerçek duygusal ihtiyaçlarını karşılamalarını , göstermelik değil gerçekten mutlu çalışma ortamı sağlamarını diliyorum.

İnsanoğlu olarak göründüğü gibi değil olduğu gibi görünen ve bundan çekince duymayan, yargılamayan, yadırgamayan, yaftalamayan, ötekileştirmeyen, kin gütmeyen, yaratılışa ve doğaya aykırı olmayan, araştıran, öğrenen, gerektiğinde doğruyu bulmak için sorgulayan, tebessümün yüzünden eksik olmadığı, iyi niyetli, yardımsever bireyler olabilmeyi diliyorum.

Güç savaşlarının olmadığı bir yıl diliyorum.

Tek çıkarın sevgi olduğu bir yıl diliyorum.

Çocuklarımız için gelecek kaygısı duymayacağımız bir yıl diliyorum.

Anne babaların ve çocukların sınav sitresi yüzünden yıpranmamasını diliyorum.

Bilimin her alanında çığır açan bir ülke olmamızı diliyorum desem çok şey istemiş olur muyum bilmem ama istersek yapamayacağımız şey yoktur :)

Ve tabi ki herkes için gerçek aşkı, gerçek dostluğu, gerçek sevgiyi hücrelerine kadar hissedebileceği, ayaklarınızı yerden kesen müjdelerle dolu bir yıl diliyorum. Tabii kendim için de :)

Siz de benimle dileklerinizi paylaşmak isterseniz yorumlarınızı bekliyorum ;)

Yeni yılınız kutlu, mutlu, musmutlu olsun...




Böyle bir gün müziksiz olmaz dedim ve bugün için size iki şarkı seçtim umarım beğenirsiniz Mindy Gledhill - TheChristmas Song, Mindy Gledhill - I Do Adore keyifli dinlemeler ;)
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder