24 Aralık 2014 Çarşamba

Kahve Bahane Festival Şahane...



İstanbul 25-28 Aralık tarihleri arasında süper bir etkinliğin gelenekselleşmesi için ilk adımı atacak. İstanbul Coffee Festivali tüm kahve severler için her yıl düzenlenecek geleneksel bir şölen olacak.

Kahvesiyle özdeşleşmiş bir toplum olarak böyle bir şey yapmakta geç bile kaldık. Neyse ki DSM Group tarafından böyle bir etkinlik yapılmakta. Festivale ev sahipliğini, Karaköy’deki Galata Rum Okulu yapacak. Karaköy Karaköy olalı böyle altın bir çağ yaşamamıştır herhalde. Kafeleri, etkinlikleri ile hafızalarda ki imajını oldukça iyi bir şekilde değiştirdi.

Bir çok önemli markanın da etkinlikte yer alacağı İstanbul Coffee Festivalinde yok yok... SCAE Türkiye Kahve Şampiyonası, LAB.lerde sektörün duayenlerinden kahve ile ilgili bilgilendirme, Profesyonel baristalardan gösteri ve sunumlar, bol bol tadım ve ikramlarla kutlanacak kafein bayramının yanı sıra yeni yıla özel avantajlı fiyatlarıyla tasarım ürünler, interaktif workshoplar, seminerler, akustik konserler, sanat sergisi ve daha birçok ilgi çekici etkinlik yapılacak. Benim ilgimi çeken çok fazla şey var ancak gidecek olsam ilk olarak Lab. Odalarındaki etkinliklere katılmak isterdim. Bir de elime bir kahve verip akustik müziğin yanına oturtsunlar ve diğer elime de bir kitap verip beni orada unutsunlar isterdim :)

Vel hasıl bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varsa, kahve severlerin bugüne kadar içtikleri kahve sayısı hatırına böyle bir festivali kaçırmamaları gerektiğini düşünüyorum. Sabah uyandığınızda alacağınız her kahve kokusu sizi oraya sürükleyecek zaten :)

Hala bilet almayanlar için biletler Biletix'de.


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder