22 Aralık 2014 Pazartesi

Sıradışı Alışveriş Tutkunları İçin Black Sunday Sales X-Mas..


Gün geçmiyor ki güzel ülkemde ilginç olaylar olmasın... Ama bu sefer bahsedeceğim şey ilginç olduğu kadar güzel de olan bir şey.... Akıllı, yaratıcı ve enerjisi oldukça yüksek bir grup güzel bayanın önderliğini yaptığı bir başarı öyküsü...

Black Sunday Sale X-Mas...

Amerikalılar’in Black Friday’i varsa bizim de Black Sunday‘imiz var sloganıyla geçtiğimiz pazar Karaköy Tükkan'da bir etkinlik düzenlendi. Bilmeyenler ve merak edenler için Black Friday, Amerikada Şükran Günü'nden sonraki Cuma gününe denir. O gün bir çok marka, alışveriş tutkunları için inanılmaz indirimler yapar. Tam bir alışveriş çıkgınlığı yaşanır. İlk olarak 1961 yılında yapılan etkinlik günümüzde bir çok ülkede yaygınlaşmıştır. X-mas ise aslında christmas demektir. Christmas hristiyan olmayan geniş kitlelerce de kutlanıldığı için bu kelimenin dini anlamından sıyrılması için türetilmiş bir kelimedir. Bu bilgilerden sonra gelelim Black Sunday Sale 'e :)



Güzel bir mekanda güzel katılımcıların olduğu ve o soğuk ve yağmura rağmen akın akın insanların geldiği çok güzel bir alışveriş ektinliğiydi. Öyle ki aşağı kata kahve içmeye indim ve yer bulamadım :) Zevkine her zaman hayran olduğum canım arkadaşım Seda, @nataliebourbonshop markası ile bu etkinliğe katılımcı olduğu için bende bir gideyim dedim. Ama beklentimin daha da üstünde bir etkinlik olduğunu nerden bilebilirdim ki :)

Katılımcıların her biri birbirinden yaratıcı, ürünler birbirinden etkileyiciydi. @harmanli nihi markasının şirin ürünleri ile, @kucukmartha reçelleri ile, @modaloggers dolabından ikinci el ürünleri ile , @1kupa1umut sokak hayvanlarına yardım amaçlı tasarladığı kupaları ile , @mojabuka tasarım tabakları ile , @hayatafit organik çayları, @seymelvintage vintage elbise ve ayakkabıları, @umitkaralar markası ile, @moomwoow tasarım el yapımı mumları, @aysetolgaiyiyasam aromaterapi markası #aishaurunleri ile, @pfcicek tasarım cicekleri, @gulbiber ikinci el marka kıyafetleri, @dushle tasarım örgü çantaları ve aksesuarları ile, @imfuchsbau ise yağlı boya tabloları ile o gün Tükkan'ın kapısından giren herkesi büyüledi.



Ben neler yaptım peki ? Kısa süre kalacağımı düşündüğüm etkinliğe 13:30 gibi gidip hala aklım kalarak 17:00 de çıkabildim :) Etkinlik alanını en az 3 kere turlamışımdır herhalde ve her seferinde daha önce gözüme çarpmayan farklı ürünlerle karşılaştım. @modaloggers kıyafetlerine bayıldım.Arkadaşım deri bir ceket aldı kendine çok güzeldi... Arada ondan araklamayı düşünmüyor değilim hani :) Gülbiber şapkasıyla zaten yeterince tarzdı ama kıyafetleri de tarzında ne kadar iddialı olduğunu gösteriyordu. Nihi bebekli ürünlerin hepsi de çok güzeldi ama nedense benim gözüm defterlere çok takıldı... Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü, hatta gelen ziyaretçilere ufak bir armağan olarak @pastasanati şirin ve leziz cookieler yapmış, onları görünce göz bebeklerimin cookie cookie baktığına eminim :) Şu sıralar moda olan saat bileklik konseptine göre bir saatim olduğunu düşünmezken sevgili @nataliebourbonshop benimiçin öyle güzel bir bileklik seçti ki arasam bulamazdım.. Ve reçeller ve tabii ki @kucukmartha... Çıtı pıtı ,inanılmaz güzel bir enerji veren, anlattıkça insanın dinleyesi gelen (konuşma konusunda çok iyi olduğunu duymuştum mesleki sanırım :)) reçelleri gibi tatlı mı tatlı biri... Onunla konuşurken mimikleriyle hareketleriyle çok sevdiğim birine benzettim onu... Portakal reçelini de çok beğenerek yedim. Bir de aklımın kaldığı bir şey vardı ki o da @pfcicek tasarım çicekleri... Tam bana göre tarifi belli ve kolay her gün 4 fıs fıs dedi @kucukmartha... Kurutma yada çürütme ihtimalim yok gibi yani... Bir daha ki sefere inşallah diyip arkamı döndüm ve mini mini bebeğe benzer bir şey gördüm. Dedim bu ne ? Kaygı bebekleriymiş... Hangi konuda kaygın varsa bu bebeği alıyorsun gece yastığının altına koyuyorsun. Sabah da yastığın altından alıp sürekli yanında taşıyorsun. Rivayete göre kaygı duyduğun şey düzeliyormuş. Ben de dayanamadım aldım :) Konuyu söylemem ama işe yararsa söylerim ;) Bir de kaygı mumları vardı, mum yakmayı sevenler için ideal. Mumu yakıyorsunuz ve mum bitene kadar söndürmüyorsunuz. Daha anlatmadığım neler neler var da bu yazı nereye gidiyor bilemedim :)



Kısacası bu etkinlik anlat anlat bitmez görmek lazım. Black Sunday Sale belirli aralıklarla tekrarlanacak bir etkinlik ve bir sonraki etkinliği merakla ve sabırsızlıkla bekliyor olacağım.

                                                          Bunlar da aldıklarım :)



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder